Lazdynų seniūnijoje, palei Oslo gatvę, bus įrengiama nauja pėsčiųjų ir dviračių tako atkarpa. 353 metrų atkarpa, sujungta su pėsčiųjų ir dviračių viaduku per Oslo gatvę, papildys takų tinklą tarp Lazdynų ir apatinės Neries upės terasos.
Šalia būsimo tako daug administracinės ir pramoninės paskirties pastatų, netoliese yra daugiabučių, garažų masyvų, lopšelis-darželis. Šalia numatomo pėsčiųjų ir dviračių tako esama neregistruotos automobilių stovėjimo aikštelės. Teritorijos ribose bus sutvarkyti susiformavę praminti takeliai.
Šaligatviams parinkta betono plytelių (plokščių) dangos konstrukcija, dviračių takui – raudono asfaltbetonio dangos konstrukcija su skaldos pagrindo sluoksniu. Takas bus apšviestas.
Taip pat projektuojami laiptai, vedantys link miško takelio. Dviratininkų patogumui, ant laiptų numatoma įrengti dviračių bėgelį.
Šalia projektuojamos pėsčiųjų ir dviračių tako trasos esanti neregistruota automobilių stovėjimo aikštelė susiaurinama, kad tarp jos ir šlaito tilptų projektuojamas pėsčiųjų ir dviračių takas. Siaurinimas atliekamas pietinėje pusėje, kur įrengiamas naujas bortas taip, kad automobilių stovėjimo vietos būtų 4,35 m, ilgio, o pravažiavimas – 5,50 m pločio. Privažiavimo kelių sankryžoje įrengiama iškili sankryža. Greta esantis įvažiavimas į garažus ištiesinamas, įrengiama iškili pėsčiųjų perėja.
Neradus kitų techninių galimybių įrengti pėsčiųjų ir dviračių taką, atitinkantį universalų dizainą, statytojai negalės išsaugoti 14 klevų ir 1 gudobelės. Bus sumokėta jų atkuriamosios vertės kompensacija 2664 Eur. Ruožą tarp Oslo gatvės ir projektuojamų takų užpildys nauji medžių ir krūmų masyvai. Bus pasodinti 3 sidabriniai klevai, 700 pilkųjų lanksvų, 250 blizgančiųjų kaulenių, 650 kalninių serbentų.
Projektą vysto Vilniaus miesto savivaldybės administracija, užsakovas – UAB „Vastint Lithuania“.
Rinkodaros ir komunikacijos skyrius, vrt@vilnius.lt