Šiuo metu daugelis iš mūsų dirba nuotoliniu būdu – aš vienas iš jų. Pripažinsiu, pirmomis dienomis buvo keista, kad nereikia skubėti išvažiuoti iš namų dar iki prasidedant automobilių spūstims, kurios būdavo dažnos mano įprastame maršrute į darbą. Dabar, turėdamas daugiau laiko iš ryto, galiu ramiai ir neskubėdamas pradėti dieną, taigi greitai prisitaikiau prie darbo iš namų režimo.
Apsiginklavęs šiuolaikinėmis komunikacijos priemonėmis – nešiojamu kompiuteriu, darbiniu bei asmeniniu telefonais, jaučiuosi kuo puikiausiai pasiruošęs įvykdyti suplanuotas dienos veiklas. Darbas vyksta gana sklandžiai – su tiekėjais ir klientais bendrauju el. paštu, skambučiais, per Messenger, Viber, Whatsapp programėles, atrodo, niekuo nesiskirianti darbo diena, tik aplinka kita. Tačiau nutinka tai, kas greitai sujaukia mano dienos planus…
Plaunuosi rankas, suskamba telefonas, žvilgteliu – ilgai lauktas kliento skambutis, greitai atsiliepiu, prispaudžiu telefoną pečiu prie ausies ir baigiu plautis rankas, juk dažnai taip darome, ar ne? Tik staiga krypteliu galvą ir mano telefonas krenta ant grindų. Atrodo, kad tas kritimo laikas ištįsta iki begalybės. Su viltinga mintimi „greičiausia viskas gerai“ pakeliu savo išmanųjį. Deja… Ekrano stiklas lyg ir sveikas, tačiau vaizdas po juo – juostelės, ir tai tik pusę rodo, o kita ekrano dalis tiesiog juoda. O telefone juk visas gyvenimas – Smart ID, biometrinis piršto antspaudas, e-parašas – visa tai, ką naudoju daug kartų per dieną. O kur dar svarbūs susirašinėjimai per programėles, klientų ir tiekėjų kontaktai. Mano pagrindinė darbo priemonė ir mano planai ėmė ir va taip per sekundę pakibo. Ir ką daryti? Juk karantinas, ar dirba kokia taisykla šiuo metu, galvoju. Kas pakeis mano Samsung A50 ekraną?
Nieko per daug nesitikėdamas, sėdu prie kompiuterio ieškoti pagalbos. Paieškos laukelyje suvedu telefonų taisymas Vilniuje ir randu visą sąrašą taisyklų. Pradedu žiūrėti taisyklų puslapius, randu kontaktinius numerius, skambinu, tačiau pirmieji neatsiliepia, kitur užimta, treti per karantiną nedirba… Na, galvoju, pabandysiu dar vieniems paskambinti. Randu servisas.telesfera.lt, renku +37066005555, skambinu, po kelių signalų atsiliepia: „ – Telesfera, laba diena. – Sveiki, – sakau. – Ar jūs dirbate? – Taip, – atsako man. – Naudojame visas rekomenduojamas saugumo priemones – dirbame. Kuo galime padėti?“. Papasakoju apie savo problemą ir darbuotoja man pateikia jos sprendimo galimybę. Kadangi esu iš Vilniaus (o klientams iš kitų miestų iškviečiamas kurjeris prietaisui paimti), tai darbuotojai iš karto iš tiekėjo užsako reikiamą detalę, tuomet sulaukia jos ir iškart praneša man. Aš atvežu prietaisą ir per mažiau nei valandą pakeičiamas mano telefono ekranas. Ir tikrai, nepraėjo net pusantros valandos, kai man jau skambina iš „Telesferos“ ir praneša, kad naujas ekranas jau vietoje ir manęs jau laukia atvykstant! Čia tai bent operatyvumas, pagalvoju.
Nieko nelaukęs važiuoju iki „Telesferos“ salono, esančio Algirdo g. 29. Atvažiuoju, durys, kaip ir informavo darbuotoja, užrakintos, paskambinu tuo pačiu telefonu +37066005555, atsiliepia, prieina prie durų, įleidžia ir vėl užrakina duris. Priėmimo darbuotojas su apsaugine kauke ir pirštinėmis, ant stalo stovi dezinfekcinis skystis, kuriuo ir man pasiūloma nusivalyti rankas. Virš priėmimo stalo įrengta organinio stiklo pertvara su nedideliu plyšeliu paduoti įrenginiui. Tokią pertvarą jau teko matyti lankantis degalinėje. Taigi paima mano Samsung A50, atspausdina priėmimo kvitą ir dar rekomenduoja užklijuoti apsauginę ekrano plėvelę ir įsigyti geros kokybės dėklą, kuris apsaugotų telefoną nuo smūgių. Pasikonsultavęs, nusprendžiu įsigyti rekomenduojamus priedus ir sutariu sugrįžti, kai telefonas bus sutaisytas. Darbuotojas informuoja, kad taisymas užtruks apie valandą ir man atsiųs SMS pranešimą, kai tik taisymo darbai bus baigti. Tad išeinu ir nusprendžiu luktelėti automobilyje. O čia jau ir mano asmeninis telefonas netyla nuo kolegų žinučių, kad mano darbinis telefonas išjungtas, kas gi man nutiko visi klausinėja. Kaip jau supratote, laikas man tikrai neprailgo, vos spėjau visiems atsakyti, jau ir žinutę iš „Telesferos“ gavau, kad taisymo darbai baigti. Pasižiūriu į laikrodį, tepraėjo 35 minutės. Skubu atgal į saloną, paduodu taisymo kvitą, paimu telefoną, iš priekio atrodo kaip naujas, o ir galinis dangtelis švariai blizga. Pasirodo, meistras mano telefono išorinį paviršių dar ir dezinfekciniu skysčiu išvalė. Taigi atsiskaitau banko kortele, pasiimu PVM sąskaitą faktūrą, žinoma, kelis kartus padėkoju ir streso kaip nebūta!
Tik įsijungiau telefoną ir pasipylė SMS pranešimai su praleistais kvietimais, neatsakytais el. laiškais. O be ryšio buvau vos porą valandų, tai kas būtų jei karantino metu ir šis salonas būtų nedirbęs? Dabar jaučiuosi išgelbėtas ir vėl galiu kibti į darbus. Žinote, kai sako, kad reikia turėti savo šeimos gydytoją, odontologą, automobilio meistrą ar kirpėją, tai į šį sąrašą privaloma įtraukti ir „Telesferą“, kuri ne tik mobiliuosius telefonus taiso, bet ir kompiuteriais, planšetėmis, fotoaparatais, dronais ir kitokia technika rūpinasi. Tai puikus pavyzdys, kaip operatyviai ši įmonė prisitaikė prie esamos situacijos karantino metu. Tad žinokite, jei sugestų mobilusis, tikrai neliksite be ryšio, nes juk ir sau pagalbos be telefono nepavyktų prisikviesti!
El. paštas leonas@telesfera.lt
Parduotuvė https://telesfera.lt/
Servisas https://servisas.telesfera.lt/
Facebook https://www.facebook.com/Telesfera/
Facebook https://www.facebook.com/telesferapabrade/